§1 – Generelt

Ved bestilling af vare modtager du en mail når din bestilling bliver behandlet. Denne mail fortæller dig at din bestilling er gået godt igennem.

Dekolagersalg.dk afventer derefter at du har betalt det kvitterede beløb med den valgte transaktionstype. Når vi har modtaget din overførsel, vil du efter kortest muligt behandlingstid modtage en mail med en faktura, og din pakke vil så være på vej, – se punkt Afsendelse.

Hvis du har skrevet en kommentar så vil den besvares fra følgende mail-konti: deko@2bco.dk.

§2 – Betaling

Du kan vælge at betale på følgende måder:
Med kort: Visa, Visa/dankort, Visa Elektron, Mastercard, Mastercard Direct og Maestro.

Du kan betale med følgende valuta: DKK. Alle priser er inkl. moms.

Ved køb med kort eller MobilePay vil det debiterede beløb trækkes efter ordren er godkendt, og der vil ikke forekomme noget gebyr for denne transaktion.

§3 – Privatlivs politik

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Dekolagersalg.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om, præcis hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Ansatte som behandler bestillinger har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Alle dine oplysninger bliver behandlet med diskretion.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret i vores databaser.
Vi transmitterer kundeoplysninger krypteret via SSL.

Oplysninger afgivet til Dekolagersalg.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos Dekolagersalg.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til deko@dekolagersalg.dk.

Dekolagersalg.dk vil aldrig spørge dig om dit password til din konto.

§4 – Nyhedsbrev abonnement

Ønsker du nyhedsbreve vil dekolagersalg benytte din email til at opdatere dig med nyt indhold på siden. Din email vil ikke blive delt med 3. parter, og der er mulighed for at ophæve dit abonnement på nyhedsbreve i enhver nyheds mail fra dekolagersalg.

§5 – Brug af cookies

Dekolagersalg bruger egne cookies til at optimere oplevelsen på siden og søgeresultater.

Vi bruger desuden 3. parts cookies fra Google for at optimere søgeresultater af denne søgemaskine.

§6 – Institutioner og EAN

Er I en institution med EAN nummer så sender jeg gerne en elektronisk faktura. Skriv blot EAN nummeret i feltet ved bestilling.

§7 – Afsendelse

Alle vare bliver sendt inden for 24 timer efter betaling/fakturering.

Hvis bestillingen haster så ring for at aftale nærmere om den kan blive sendt straks.

Den fastlagte porto gælder kun Danmark

For forsendelse over grænsen, dvs. andre lande end Danmark, vil portoen bliver beregnet af mig personligt, og efterfølgende pålagt bestillingen. Hvis du har valgt en dansk porto vil denne blive fjernet.

§8 – Afhentning

Det er muligt at afhente vare efter aftale med mig, ring blot eller skriv en mail, så vil jeg kontakte dig hurtigst muligt.

§9 – Returret

  • Ved returnering af vare bedes du kontakte mig for at få oplyst en adresse.
  • Du har som udgangs punkt efter dansk lov for internet butikker 14 dages returret.
  • Den vare du ønsker at sende retur skal være i samme tilstand som den du modtog, og skal pakkes i samme emballage som den du modtog varen i.
  • Returforsendelsen skal selv betales.
  • Ved køb af tilbudsvare vil det returnerede beløb være det samme som det du originalt betalte for varen.

§10 – Reklamationsret

Varer som går i stykker mindre end 2 år efter købet, kan du klage over. Reklamationsretten gælder også, hvis du opdager, at varen mangler væsentlige funktioner eller udstyr.

Dekolagersalg er forpligtet til at afhjælpe fejl eller mangler der var til stede på købstidspunktet, uden at det koster dig ekstra.

Du kan ophæve købet, og få pengene tilbage, hvis der er tale om en væsentlig mangel. Du skal kunne levere varen tilbage i “væsentlig samme stand”, som den var ved leveringen.

  • Ved “væsentlig samme stand” ønsker dekolagersalg at modtage varen i original emballage, samt at du dokumentere den væsentlige mangel.
  • Dekolagersalg sikre at alle sendte vare, er i samme kvalitet som varen af afbilledet på siden før de bliver sendt.

Ved returnering af en reklamationsvare bedes du kontakte dekolagersalg for at tilsende dig en returlabel som du kan sætte på pakken.

§11 – Ferielukket

Da butikken er en enkeltmands virksomhed vil jeg engang imellem holde ferielukket, hvilket betyder at der ikke vil blive afsendt pakker mellem to givende datoer. Disse datoer vil blive oplyst så der ikke er nogen tvivl om hvornår jeg begynder at sende pakker igen.

Online Butikken vil dog rent fysisk ikke være lukket, og du kan derfor sagtens foretage bestillinger, eller gennemse mit katalog af varer. Dine bestillinger vil dog ikke blive behandler før datoen for hvornår jeg begynder at sende pakker igen.

Hvis du har nogen spørgsmål så er du altid velkommen til at ringe til mig, Birgit Roed, på 20949716, at eller skrive til deko@dekolagersalg.dk hvorfra jeg svarer dig hurtigst muligt.