Din kurv er tom.

Tilbage til shoppen

FAQ

Svar på relevante spørgsmål ved checkout

Restordre er varer som ikke ligger på Dekolagersalgs eget lager, og der kan derfor forekomme længere ekspeditioner ved bestilling af disse.

Det er dog tydeligt markeret ved tilføj til kurv knappen på produkt siden, eller under produkt navnet på kurv oversigten givet at et af dine valgte produker er en restordre vare.

Læs mere om dette i vores handelsesbetingelser her.

Afsendelse af varer sker normalt indenfor 1-3 hverdage.

Læs mere om dette i vores handelsesbetingelser her.

Dekolagersalg benytter GLS som leverandør af pakker.

Dekolagersalg benytter en besked på webshoppen som oplyser jer brugere når der holdes ferielukket. Da Dekolagersalg er en enkeltmands virksomhed, vil webshoppen holde lukket med små mellemrum, så jeg får en chance for at ligge fødderne op, og slappe af, og samle energi til at kunne give jer min bedste service.

Ferielukket betyder at bestillinger som bliver afgivet i en bestemt periode ikke vil blive ekspederet før jeg er tilbage igen. Det vil dog altid være tydeligt markeret hvornår min ferie starter, og hvornår jeg er tilbage igen.

Læs mere om dette i vores handelsesbetingelser her.

Er der et spørgsmål vi mangler i vores FAQ?

Så må du meget gerne kontakte os pr. mail.

deko@dekolagersalg.dk